Zwrot

Jeżeli zakupiony towar nie spełnia Twoich oczekiwań, a produkt został nabyty w celu niezwiązanym z działalnością gospodarczą lub zawodową, możesz go zwrócić bez podania przyczyny. Na poinformowanie o tym Sprzedawcy masz 14 dni kalendarzowych od momentu odebrania towaru.

W tym celu skontaktuj się ze Sprzedawcą za pomocą formularza dostępnego w Twoim profilu w serwisie BHP.PL. Sprzedawca, do którego kierowane jest zapytanie przedstawi sposób dokonania zwrotu.

Od umowy możesz odstąpić nawet wtedy, gdy Sprzedający nie wysłał jeszcze przedmiotu. Tak samo jak w przypadku odstąpienia po otrzymaniu towaru, musisz o tym poinformować Sprzedającego.

Sprzedający powinien zwrócić wszystkie dokonane płatności, w tym koszty dostarczenia przedmiotu (dotyczy zwrotu kosztów związanych z najtańszym sposobem dostarczenia rzeczy do konsumenta, nie zaś kosztów odesłania towaru po odstąpieniu umowy) na konto Kupującego w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Warto mieć jednak na uwadze, że Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania przedmiotu z powrotem lub dostarczenia dowodu jego odesłania.

Kupujący przed dokonaniem zakupu w szczegółach produktu ma możliwość zapoznania się z warunkami zwrotu oraz zasadami zgłaszania reklamacji u wybranego Sprzedawcy. Zasady te nie mogą być jednak mniej korzystne lub naruszać wymogów określonych przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa.

Reklamacje

Jeżeli produkt, który kupiłeś posiada wadę lub jest uszkodzony, możesz zgłosić to w ramach reklamacji produktu. Najlepszym i najszybszym sposobem zgłoszenia reklamacji produktu jest kontakt ze Sprzedawcą za pomocą formularza dostępnego w Twoim profilu na BHP.PL.

Przy zamówieniu, na którym został zakupiony towar, otwórz dyskusję wybierając temat „Reklamacje”, następnie wybierz typ zgłoszenia oraz opisz przyczynę reklamacji. Jeżeli reklamacja dotyczy uszkodzenia, dołącz również zdjęcia uszkodzonego produktu. W przypadku braku paczki czy też uszkodzenia przesyłki dołącz protokół spedycyjny. Nie zwlekaj z wysłaniem zgłoszenia, im szybciej poinformujesz Sprzedawcę o problemie, tym wcześniej otrzymasz jego rozwiązanie.

Jeżeli potrzebujesz wsparcia masz również możliwość włączenia nas do dyskusji korzystając z przycisku „Poproś o wsparcie Zespół BHP.PL”.