Kupuj w sprawdzonym miejscu.
Współpracuj z profesjonalistami.
BHP.PL to dynamicznie rozwijająca się platforma, na której kompleksowo zaopatrzysz się w produkty z zakresu środków ochrony osobistej i pokrewnych. W jednym miejscu, oszczędzając Twój czas, znajdziesz produkty od wielu Sprzedawców.
Chcę zwrócić otrzymany towar, jak mogę tego dokonać?
Przed dokonaniem zwrotu towaru skontaktuj się ze Sprzedawcą za pomocą formularza dostępnego w Twoim profilu w serwisie BHP.PL. Sprzedawca, do którego kierowane jest zapytanie przedstawi sposób dokonania zwrotu.
Otrzymałem towar niezgodny z zamówieniem, jak mogę go zareklamować?
Obsługą posprzedażową, w tym rozpatrywaniem reklamacji zajmuje się Sprzedawca, u którego kupiłeś towar. Przy zamówieniu, na którym został zakupiony towar, otwórz dyskusję wybierając temat „Reklamacje”, następnie wybierz typ zgłoszenia oraz opisz przyczynę reklamacji. Jeżeli reklamacja dotyczy uszkodzenia, dołącz również zdjęcia uszkodzonego produktu. W przypadku braku paczki czy też uszkodzenia przesyłki dołącz protokół spedycyjny. Nie zwlekaj z wysłaniem zgłoszenia, im szybciej poinformujesz Sprzedawcę o problemie, tym wcześniej otrzymasz jego rozwiązanie. Jeżeli potrzebujesz wsparcia masz również możliwość włączenia nas do dyskusji.
Aby złożyć zamówienie w BHP.PL muszę zakładać konto?
Złożenie zamówienia może odbyć się bez rejestracji konta, natomiast zachęcamy do jego założenia, ponieważ niesie to za sobą wiele korzyści. Użytkownik zarejestrowany ma dostęp do historii swoich zakupów, śledzenia statusów realizacji zamówienia oraz łatwy kontakt ze Sprzedawcą poprzez udostępniony formularz.
Dlaczego na produkcie są prezentowane różne ceny?
Ceny produktów mogą być uzależnione od ilości zakupionego towaru u Sprzedawcy. Decydując się na zakup większej ilości możesz uzyskać atrakcyjniejszą cenę.
Jak mogę skontaktować się ze Sprzedawcą?
Po złożeniu zamówienia masz możliwość skontaktowania się ze Sprzedawcą poprzez formularz, który znajdziesz przy każdym zamówieniu. Wybierz odpowiedni temat wiadomości i prześlij zapytanie do Sprzedawcy.
Złożyłem zamówienia na produkty u pięciu różnych Sprzedawców, czy będą wysłane jako jedna paczka?
Zamówienia złożone na platformie BHP.PL są wysyłane bezpośrednio od Sprzedawców, aby ich czas realizacji był możliwie jak najkrótszy. W przypadku, gdy zamówienia są złożone u różnych Sprzedawców, zostaną dostarczone do Klienta jako osobne przesyłki. Koszt transportu jest osobny dla każdej z przesyłek zgodnie z cennikiem Sprzedawcy.
Kiedy otrzymam zamówiony towar?
Informację o czasie realizacji zamówienia znajdziesz w mailowym potwierdzeniu złożenia zamówienia. Gdy Sprzedawca wyśle towar, zostaniesz o tym poinformowany poprzez wprowadzenie listu spedycyjnego lub w wiadomości.
Kto wystawia faktury do zakupionego towaru?
Fakturowaniem towaru wraz z ewentualnymi kosztami dostawy zajmuje się Sprzedawca, u którego został zakupiony towar.
Jak zostać Sprzedawcą?
Pierwszym krokiem, aby zostać Sprzedawcą, jest założenie konta na naszej platformie BHP.PL. W sekcji „Współpraca” należy wybrać przycisk „Załóż konto”, a następnie uzupełnić formularz wpisując dane swojej firmy. Po pozytywnej weryfikacji możesz rozpocząć sprzedaż na BHP.PL.
Więcej informacji znajdziesz w sekcji „Współpraca” na platformie BHP.PL.